Via het magazine en de digitale kanalen van De Psycholoog bereikt u vrijwel alle psychologen in Nederland. Hoe kunt u uw boodschap bij uw doelgroep het beste onder de aandacht brengen? Wij denken graag met u mee.

Hieronder vindt u een overzicht van de verschillende advertentiemogelijkheden.

De Psycholoog (print)

Het magazine De Psycholoog is het leidende maandblad voor de beroepsgroep in Nederland. De Psycholoog heeft een grote oplage (13.000) en wordt 11x per jaar verzonden. Leden van het NIP ontvangen De Psycholoog automatisch. Het blad bereikt het overgrote deel van de beroepsgroep psychologen. Bovendien lezen veel psychologen die geen lid zijn van het NIP het blad. Ook psychologisch assistenten, leden van de Belgische Federatie van Psychologen, NVO-leden en afgestudeerden aan de GGK-opleiding te Maastricht kunnen zich abonneren.

U kunt in verschillende formaten adverteren, variërend van twee hele pagina’s tot een kwart pagina, in full colour of zwart-wit. U ontvangt een reductie als u meer advertenties plaatst. Er gelden toeslagen voor omslagpagina’s. Bijsluiters voegen wij bij op aanvraag.

Marktplein (digitaal)

Het platform biedt de mogelijkheid om uw producten/diensten te etaleren met compleet aan te kleden productpagina’s. Voeg tevens uw persoonlijke bedrijfspagina toe met direct toegang tot al uw geplaatste productpagina’s. Met handige zoek- en vind-opties bieden wij de bezoeker een overzicht van uw producten/diensten.

Bannering (digitaal)

Zijn uw bedrijfs- en productpagina’s ingericht? Breng ze extra onder de aandacht met passende banners die wij voor u tussen de redactionele content plaatsen. Uiteraard kunt u ook losse banners afnemen.

Combinatie van print en digitaal

Weet u wat de doelgroep leest, ziet en hoort? Op welke manier u de doelgroep het beste kunt bereiken? Een advertentiecampagne kan zomaar een belangrijke rol spelen in de communicatierouting.

Ook offline middelen lenen zich, voor bepaalde doelgroepen en bepaalde boodschappen, nog steeds uitstekend voor advertentiecampagnes.

Zoekt u een goede mix van on- en offline communicatiemiddelen voor uw campagne en bent u benieuwd naar de mogelijkheden die De Psycholoog biedt? Neem contact op met ons op, wij denken graag met u mee!

Meer informatie?

Uitgever Performis BV te ‘s-Hertogenbosch verzorgt de advertenties voor De Psycholoog. Wilt u een reservering maken of meer weten over tarieven, mogelijkheden en beschikbare data? Wij denken graag met u mee. Neem contact op met:

 

Performis BV
Postbus 2396
5202 CJ ‘s-Hertogenbosch
Telefoon: 073 6895889
E-mail: depsycholoog@performis.nl
Contactpersoon: Misha Stork
www.performis.nl