Met wetenschappelijke, neurologische en psychologische onderzoeken als basis en voorbeelden uit eigen praktijk, licht de auteur toe hoe we onbewust reageren op merken, producten, behoeften en belevingen.
Artikelen / 01/12/2012
Van strategie tot tactiek Door: M. de Munnik Den Haag: Academic Service, 160 p. isbn: 978 90 5261 992 7
De koopknop
Gerelateerde berichten
Emoties bij jongeren
Wetenschappelijke kennis over empathie, schaamte en schuld, ervaringen uit de (hulpverlenings)praktijk en voorbeelden uit het dagelijkse…
Stiekeme signalen
In dit boek doet de auteur verslag van de vele manieren waarop we onbewust gestuurd worden…
TBS
De afgelopen decennia was er voortdurend discussie over tbs en haar bestaansrecht. De invloed hiervan op…
Cognitieve gedragstherapie
Een gids voor training in de cognitieve gedragstherapie (CGT) op basis van theoretische inzichten en klinische…
Geef flow aan je leven
Een boek over de theorie én de praktijk van de flowpsychologie. De wetenschappelijke onderzoeksresultaten van de…
Opmerkingen
0
Log in om te reageren op dit artikel.