Dit boek is een praktische gids voor alle ggz-hulpverleners die patiëntgericht willen communiceren. Ook niet-alledaagse situaties, zoals het transculturele gesprek, het gesprek met iemand met een verstandelijke beperking, kritiek krijgen en feedback geven, komen aan bod.
Artikelen / 31/05/2013
Door: R. van Staveren (2013). Utrecht: De Tijdstroom, 258 p.
Patiëntgericht communiceren in de ggz
Gerelateerde berichten
Zelfverwondend gedrag aan banden
Deze publicatie heeft tot doel om zorgprofessionals te stimuleren met elkaar in gesprek te gaan over…
Depression and Anxiety in older adults with intellectual disabilities
Mensen met een verstandelijke beperking worden steeds ouder, en dus groeit ook de groep met leeftijdsgerelateerde…
Autisme bij jonge kinderen
Ouders spelen een grote rol in de ontwikkeling van jonge kinderen met autisme. Dit boek biedt…
Mindfulness trainingsboek
Dit boek beschrijft een mindfulnesstraining en moet een idee geven van een live training, waarbij de…
Persoonlijke ondersteuningsplanning in de praktijk
Professionals betrokken bij de ondersteuning van mensen met een beperking en ouderen zijn gebaat bij degelijke…
Opmerkingen
0
Log in om te reageren op dit artikel.