Lees verder
Psychologen spelen een belangrijke rol in onze samenleving en zijn vaak het eerste aanspreekpunt voor mensen die hulp zoeken bij psychische problemen. Het is daarom belangrijk dat psychologen hun cliënten op elk moment van de dag kunnen helpen en ondersteunen, vooral tijdens moeilijke situaties waarin hun cliënten snel hulp nodig hebben. Dit vereist dat psychologen een betrouwbare manier hebben om bereikbaar te zijn voor hun cliënten en dat ze snel kunnen reageren op oproepen en berichten.
Call Care

De inhoud van deze pagina is afkomstig van derden en valt niet onder de verantwoordelijkheid van de redactie van De Psycholoog.

Er zijn professionele bereikbaarheidsdiensten beschikbaar die kunnen helpen om psychologen altijd bereikbaar te houden voor hun cliënten. Op momenten dat de psycholoog met een cliënt in een sessie zit of niet beschikbaar is vanwege vakantie of ziekte. Ervaren telefonistes beantwoorden de telefoontjes, e-mails en WhatsApp- berichten van de cliënten en staan hen vriendelijk en professioneel te woord. Dit helpt psychologen om zich te concentreren op hun werk en geeft de cliënten gemoedsrust en vertrouwen dat hun psycholoog er voor hen is wanneer ze hem of haar nodig hebben. ­

Waarom zou een psycholoog kiezen voor een bereikbaarheidsdienst?

Een goede bereikbaarheidsdienst beschikt over goed opgeleide medewerkers met ruime ervaring in de zorg. Hierdoor kunnen ze gevoelige kwesties professioneel afhandelen. Ze begrijpen de zorgsector en weten hoe ze cliënten respectvol en empathisch te woord moeten staan.

Daarnaast biedt het de psycholoog flexibiliteit in het afhandelen van telefoontjes en berichten. De psycholoog kan kiezen uit verschillende opties en bepalen wanneer de dienst wordt ingezet. Dit stelt de psycholoog in staat om de dienstverlening aan te passen aan de specifieke behoeften van hun praktijk.

Inhuren van een professionele bereikbaarheidsdienst kan zelfs kostenbesparend zijn, doordat het tijd bespaart die anders aan afhandeling van telefoontjes en berichten zou worden besteed. Ook hoeft de psycholoog geen extra personeel in te huren om de telefoontjes en berichten af te handelen.

Call Care

Call Care is een professionele bereikbaarheidsdienst voor de zorgsector. Al meer dan 50 zorgpraktijken worden ondersteunt bij het beheren van hun telefoontjes en berichten. Gemiddeld komen er meer dan 25 telefoontjes per praktijk per dag binnen, die door de ervaren en getrainde telefonistes van Call Care snel en vriendelijk worden afgehandeld.

Wilt u als psycholoog ook bereikbaar zijn als dat u zelf even niet lukt? De specialisten van Call Care gaan graag het gesprek met u aan om te kijken hoe zij u kunnen helpen! U kunt ons bereiken via de mail: office@callcare.nl en natuurlijk telefonisch: 010 – 280 33 33.  

www.callcare.nl