Online onderzoek
Artikelen
Opgeslokt
Deze rubriek belicht onder zoek waaraan de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NOW) een Veni-, Vidi-…
Nieuw: Big data, klassiek onderzocht
In de rubriek Veni Vidi Vici wordt per aflevering een onderzoek belicht. Deze editie een Vidi-beurs.…
‘De feestelijkheid is er wel vanaf’
Door de coronacrisis vonden veel promoties noodgedwongen online plaats. De promotieplechtigheid met allerlei oude rituelen werd…
Project exit lockdown
De ingrijpende lockdown in ons land berokkent flink wat economische en maatschappelijke schade. Psycholoog Denny Borsboom…
Alles online
Dennis Hernaus, Universitair Docent aan de School for Mental Health and Neuroscience, Maastricht University en lid…
Marketing? Dat nooit
Eline van Baal, sociaal-psycholoog bij Online Dialogue en lid van de redactieraad van De Psycholoog.
Wetenschap
Opvattingen van psychologen over tests en testgebruik tussen 2000 en 2020 |
|
03/06/2022 | |
Arne Evers | |
Issue 6 |
Gebruik van commerciële gedragsexperimenten |
|
05/02/2021 | |
Eline van Baal | |
Volume 56, Issue 2 |
Big data, big business? |
|
05/02/2021 | |
Florien Cramwinckel | |
Volume 56, Issue 2 |